Wedel

WYNIKI.

Na początek kilka słów. To była bardzo ciężka decyzja. Przejrzałam wszystkie 500 maili ze zdjęciami i jestem pełna podziwu dla Was! Stworzyliście naprawdę piękne kolaże. Chciałabym wszystkich nagrodzić, ale niestety zwycięzca może być tylko jeden. Pamiętajcie, że na nagrodę główną składało się kilka czynników i jest to wybór subiektywny (dlatego nigdy nie będzie w 100% sprawiedliwy i każdy może uważać inaczej). Wygrał kolaż, który najbardziej mi się spodobał.

Wiele kolaży nie miało ani jednej białej rzeczy, dużo zestawów było pięknych, eleganckich, klasycznych jednak nijak nawiązywały do białego ptasiego mleczka. Jedno jest pewne, każdy z Was wykonał kawał dobrej pracy, i naprawdę żałuję że mogłam nagrodzić tylko kilka prac.

NAGRODA GŁÓWNA:
ALEKSANDRA DODA, za pomysłowość, pracę włożoną w kolaż, nawiązanie do ptasiego mleczka i zestaw, który sama bym na siebie z chęcią włożyła.

Po kliknięciu w zdjęcie otrzymacie duży rozmiar :) 


NAGRODY POCIESZENIA:
ANETA WIECZOREK
KATARZYNA GÓRALSKA
MARTA SZAJBE
EWELINA OLEWAJKA


Postanowiłam przyznać także własną nagrodę pocieszenia! Jedna praca konkursowa bardzo mnie urzekła, jednak ze względu że to nie kolaż nie mogłam wziąć jej pod uwagę :( Aneta Adaszek otrzymujesz wyróżnienie i nagrodę pocieszenia od BFS :)



Hi!

Wiecie, że uwielbiam słodkości prawda? Dzisiaj mam dla Was słodki konkurs. Dlaczego słodki? Bo organizowany przez Ptasie Mleczko Biało-Białe. Myślicie sobie: co pianki ptasie mleczko mają wspólnego z modą? Już wyjaśniam! Nagrodą w konkursie oprócz zapasu słodkości od marki Wedel jest bon o wartości 500 zł do jednej ze znanych sieciówek.*

Co trzeba zrobić aby wygrać? Stworzyć kolaż - może być w Polyvore (klik), paincie, photoshopie itd. prezentujący zestaw nawiązujący do białej kolorystyki.* Taki white look nawiązujący do pianek ptasie mleczko. Ważne aby w kolażu pojawiło się poniższe zdjęcie. Po stworzeniu zestawu wyślijcie go proszę na maila jagodzinska.paulina@gmail.com w tytule wpisując "Konkurs WEDEL".


Najfajniejszy kolaż wygrywa. Będą także nagrody pocieszenia. Z pozostałych kolaży wybiorę 4 nagrody pocieszenia a ich autorzy dostaną zapas słodkości od marki Wedel. Konkurs trwa tydzień do 17 września. Najpóźniej do 21 września zostaną ogłoszone wyniki w notce konkursowej.

* nagrodą jest bon do ZARY o wartości 500 zł.

* może to być Wasze zdjęcie (kolaż) w ubraniach ale może to być kolaż stworzony przykładowo w polyvore (z samych ubrań i zdjęciem ptasiego mleczka) - decyzję pozostawiam Wam :)

Powodzenia!